Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

לוקה דונצ'יץ שמן - שאלת השבוע הקבוצה המרגשת רותם אלרן Postup _ הוא שיחק בקבוצת הנוער של אולימפיה ליובליאנה ובגיל 13 עבר ל ספרד והצטרף למועדון הכדורסל של ריאל.

לוקה דונצ'יץ שמן - שאלת ×"ש×'וע ×"ק×'וצ×" ×"מר×'שת רותם אלרן Postup _ הוא שיחק בקבוצת הנוער של אולימפיה ליובליאנה ובגיל 13 עבר ל ספרד והצטרף למועדון הכדורסל של ריאל.. גם במקרה של אבדיה הסקאוטים יתהו האם הפוטנציאל ההגנתי הבעייתי והיכולת המפוקפקת ליצור מצבי קליעה לו ולאחרים לא צריכים להנמיך את מפלס ההתלהבות, נכתב לאחרנוה ב־espn. הלילה (בין ראשון לשני), הכוכב של דאלאס הוכיח שהטירוף סביבו לא מקרי ואולי הוא היורש האמיתי לכתר. המספרים של לוקה דונצ'יץ' בעונתו הראשונה ב־nba היסטוריים. לוקה דונצ'יץ' שוב שבר שיאים. לוקה דונצ'יץ' | ronald martinez/getty images.

אני חושב שאנחנו יכולים להתחרות מולם, אנחנו מאמינים שאפשר לנצח בכל סדרה. אם אתה לא מאמין בזה, כנראה שמקומך לא צריך להיות כאן. לוקה דונצ'יץ' עולה מעל לברון ג'יימס (רויטרס). הוא בחור שהתבגר מהר מאוד ובגיל 18 שיחק כמו שחקן בן 26. הכוכב הסלובני צפוי לחתום על חוזה שמן, אבל נמצא ביחסים לא טובים עם בכירים במועדון, ומאוכזב מהיכולת של המאבס לבנות קבוצה תחרותית שתיאבק על האליפות.

אף פעם לא מאוחר לתקן מ×
אף פעם לא מאוחר לתקן מ×" ×'רם לסוכן לפצות שחקן Nba שייצ×' ×'×¢×'ר ×' 3 מיליון ×"ולר אייס from img.ice.co.il
זו תחושה מדהימה, לוקה התייחס לניצחונו הראשון בפלייאוף, עכשיו אנחנו צריכים להשיג שלושה ניצחונות נוספים. לוקה דונצ'יץ', שעיקם את קרסולו בתחילת המשחק מול מיאמי לפני כשבועיים, התאושש והראה לנו כמה הוא נחוץ למאבריקס ולליגה כולה. הוא הוסיף גם שמונה ריבאונדים ושישה אסיסטים. זה אחד שגדל פעם בדור. זה לא הלך קל לחניכיו של ריק קרלייל כשגם בעונה. הוא שיחק בקבוצת הנוער של אולימפיה ליובליאנה ובגיל 13 עבר ל ספרד והצטרף למועדון הכדורסל של ריאל. אתם לוקחים את לוקה דונצ'יץ' (כדורסלן סלובני המשחק באן־בי־איי) שהוא הבלתי־רגיל, ואתם אומרים, למה אני לא יכול להיות כמו לוקה? הוא בחור שהתבגר מהר מאוד ובגיל 18 שיחק כמו שחקן בן 26.

הלילה (בין ראשון לשני), הכוכב של דאלאס הוכיח שהטירוף סביבו לא מקרי ואולי הוא היורש האמיתי לכתר.

לוקה דונצ'יץ' מול סטף קרי. הוא בחור שהתבגר מהר מאוד ובגיל 18 שיחק כמו שחקן בן 26. גם במקרה של אבדיה הסקאוטים יתהו האם הפוטנציאל ההגנתי הבעייתי והיכולת המפוקפקת ליצור מצבי קליעה לו ולאחרים לא צריכים להנמיך את מפלס ההתלהבות, נכתב לאחרנוה ב־espn. לוקה דונצ'יץ' עולה מעל לברון ג'יימס (רויטרס). נכון, הוא היה כוכב באירופה הרבה לפני שהגיע לארהב, אבל בהתחשב בהיסטוריה של הליגה עם אירופאים אף אחד לא באמת נתן לו סיכוי. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. זו תחושה מדהימה, לוקה התייחס לניצחונו הראשון בפלייאוף, עכשיו אנחנו צריכים להשיג שלושה ניצחונות נוספים. לוקה דונצ'יץ' מכל זווית אפשרית: לוקה דונצ'יץ' | ronald martinez/getty images. זה לא הלך קל לחניכיו של ריק קרלייל כשגם בעונה. הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. הלילה (בין ראשון לשני), הכוכב של דאלאס הוכיח שהטירוף סביבו לא מקרי ואולי הוא היורש האמיתי לכתר. דיא סבע > דראזן פטרוביץ׳ דראזן פטרוביץ׳ > לוקה דונצ׳יץ׳ דיא סבע > קיליאן אמבפה מ.ש.ל.

אבדיה הוא לא לוקה דונצ'יץ', הנער הכי מרשים שנראה בכדורסל האירופי בכל הזמנים, אבל כשתגיע העת לבחור בו בדראפט כנראה יעלו סימני שאלה דומים. מאמן המאבריקס, ריק קארלייל, התייחס ללוקה וגם לניצחון החשוב, שעשוי לשנות את המומנטום. במקרה שלפנינו (2:06) הוא מאט את הקצב על קו השלוש, ודני גרין חושש מניסיון שלשה ומכין את עצמו לכך המהלך הראשון (0:03) מציג ניסיון של דונצ'יץ' ללכת על קליי בבידוד. לוקה דונצ'יץ' מכל זווית אפשרית: ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים.

ריאל מ×
ריאל מ×"רי×" ×'עננים אחרי ×"×–×›×™×" לוק×" ×"ונצ ×™×¥ עש×" ×"יסטורי×" וואל×" ספורט from img.wcdn.co.il
אתם לוקחים את לוקה דונצ'יץ' (כדורסלן סלובני המשחק באן־בי־איי) שהוא הבלתי־רגיל, ואתם אומרים, למה אני לא יכול להיות כמו לוקה? לקראת חג המולד השנה הגיעו לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס למשחק נגד האלופה גולדן סטייט ווריירס באוקלנד. דיא סבע > דראזן פטרוביץ׳ דראזן פטרוביץ׳ > לוקה דונצ׳יץ׳ דיא סבע > קיליאן אמבפה מ.ש.ל. עוד כתבות בנושא לוקה דונצ'יץ'. זה לא הלך קל לחניכיו של ריק קרלייל כשגם בעונה. זה אחד שגדל פעם בדור. דונצ'יץ' נולד ב ליובליאנה שב סלובניה , בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק ב נבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית ורקדנית. Mako 4 בנובמבר 2019 ספורט.

במקרה שלפנינו (2:06) הוא מאט את הקצב על קו השלוש, ודני גרין חושש מניסיון שלשה ומכין את עצמו לכך המהלך הראשון (0:03) מציג ניסיון של דונצ'יץ' ללכת על קליי בבידוד.

זו תחושה מדהימה, לוקה התייחס לניצחונו הראשון בפלייאוף, עכשיו אנחנו צריכים להשיג שלושה ניצחונות נוספים. במקרה שלפנינו (2:06) הוא מאט את הקצב על קו השלוש, ודני גרין חושש מניסיון שלשה ומכין את עצמו לכך המהלך הראשון (0:03) מציג ניסיון של דונצ'יץ' ללכת על קליי בבידוד. נכון, הוא היה כוכב באירופה הרבה לפני שהגיע לארהב, אבל בהתחשב בהיסטוריה של הליגה עם אירופאים אף אחד לא באמת נתן לו סיכוי. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. זה אחד שגדל פעם בדור. דונצ'יץ' הוכיח כבר לא אחת שהוא יכול להסתדר גם בבידוד ללא חסימה. 02/12/2019 06:28 מאת מערכת one. הלילה (בין ראשון לשני), הכוכב של דאלאס הוכיח שהטירוף סביבו לא מקרי ואולי הוא היורש האמיתי לכתר. הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. Mako 4 בנובמבר 2019 ספורט. הוא שיחק בקבוצת הנוער של אולימפיה ליובליאנה ובגיל 13 עבר ל ספרד והצטרף למועדון הכדורסל של ריאל. לוקה דונצ'יץ' מול סטף קרי. לוקה דונצ'יץ' | ronald martinez/getty images.

זה אחד שגדל פעם בדור. זה לא הלך קל לחניכיו של ריק קרלייל כשגם בעונה. לוקה דונצ'יץ' עולה מעל לברון ג'יימס (רויטרס). נכון, הוא היה כוכב באירופה הרבה לפני שהגיע לארהב, אבל בהתחשב בהיסטוריה של הליגה עם אירופאים אף אחד לא באמת נתן לו סיכוי. זו תחושה מדהימה, לוקה התייחס לניצחונו הראשון בפלייאוף, עכשיו אנחנו צריכים להשיג שלושה ניצחונות נוספים.

×
×"× ×™ א×'×"×™×" איך ×"×"ייפ ס×'×™×' לוק×" ×"ונצ ×™×¥ ישפיע עליו וואל×" ספורט from img.wcdn.co.il
דיא סבע > דראזן פטרוביץ׳ דראזן פטרוביץ׳ > לוקה דונצ׳יץ׳ דיא סבע > קיליאן אמבפה מ.ש.ל. הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. עוד כתבות בנושא לוקה דונצ'יץ'. נכון, הוא היה כוכב באירופה הרבה לפני שהגיע לארהב, אבל בהתחשב בהיסטוריה של הליגה עם אירופאים אף אחד לא באמת נתן לו סיכוי. בגמר היא פגשה את סרביה וניצחה בתוצאה 85:95. מאמן המאבריקס, ריק קארלייל, התייחס ללוקה וגם לניצחון החשוב, שעשוי לשנות את המומנטום. לוקה דונצ'יץ' נקע הלילה את הקרסול מול מיאמי, נאחל החלמה מהירה ילד ❤. הוא בחור שהתבגר מהר מאוד ובגיל 18 שיחק כמו שחקן בן 26.

דיא סבע > דראזן פטרוביץ׳ דראזן פטרוביץ׳ > לוקה דונצ׳יץ׳ דיא סבע > קיליאן אמבפה מ.ש.ל.

לוקה דונצ'יץ' נקע הלילה את הקרסול מול מיאמי, נאחל החלמה מהירה ילד ❤. הכוכב הסלובני צפוי לחתום על חוזה שמן, אבל נמצא ביחסים לא טובים עם בכירים במועדון, ומאוכזב מהיכולת של המאבס לבנות קבוצה תחרותית שתיאבק על האליפות. לוקה דונצ'יץ' מכל זווית אפשרית: הוא הוסיף גם שמונה ריבאונדים ושישה אסיסטים. הסלובני שיחק רק תשע דקות במחצית השנייה אחרי שנקלע לבעיית עבירות, אך דאלאס הציגה מאמץ קבוצתי בדרך לניצחון ראשון שלה על הקליפרס העונה אחרי חמישה משחקים וניצחון. זה אחד שגדל פעם בדור. עוד כתבות בנושא לוקה דונצ'יץ'. זה לא הלך קל לחניכיו של ריק קרלייל כשגם בעונה. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. ספורט מארח את ירון טלפז לשיחה על המצב של מכבי תל אביב ביורוליג, עם דגש על תפקידו של ניקולה וויצ׳יץ׳ והבעיה במציאת היררכיה (02:00), פתיחת העונה המופרעת בנ.ב.א (19:00), תופעת לוקה דונצ׳יץ׳ (28:00)… 02/12/2019 06:28 מאת מערכת one. דונצ'יץ' הוכיח כבר לא אחת שהוא יכול להסתדר גם בבידוד ללא חסימה. דיא סבע > דראזן פטרוביץ׳ דראזן פטרוביץ׳ > לוקה דונצ׳יץ׳ דיא סבע > קיליאן אמבפה מ.ש.ל.

במהלך הרבע הראשון, לאחר שנשרקה נגדו עבירת תוקף מתחת לסל, הוא אפילו נראה צועק לעבר השופט: לוקה דונצ'יץ. לוקה דונצ'יץ' מול סטף קרי.